Tre dagar senare

Nytt inlägg efter tre dagar, tror jag slagit mitt eget rekord, men har inte hänt så jättemycket.
Är nu klar med min tenta och kan ta det lite lugnare i några dagar innan det blir mycket att göra igen (måste plugga in en massa grammatik). Nu har vi bara en lektion kvar med vår svenska lärare, nästa vecka kommer den österrikiska tillbaka och det tror jag inte att någon är särskilt glad över. Visserligen har vi mer att göra nu, men vi lär oss samtidigt mycket mer och det är betydligt roligare. Igår var hela vår klass samt lärare ute och åt middag vilket var trevligt. Idag hade vi lektion på förmiddagen och sen ägnade jag eftermiddagen åt att läsa en 20 sidor lång tysk text om kulturteori eller något åt det hållet. Den var inte helt lätt förstålig, men ska försöka skriva en uppgift om den imorgon.

Blir tyvärr inga nya bilder här just nu för min kamera har bestämt sig för att sluta fungerar för tillfället, men hoppas kunna få den lagad snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0