Framtidstankar

Idag har varit en bra dag i Innsbruck, strålande sol och jag har åkt skidor. Annars har jag ägnat de senaste dagarna åt att fundera på vad jag ska göra när jag åker härifrån. Först måste jag ha något att göra i sommar, ett sommarjobb vorde väldigt bra, men jag vet inte hur jag ska kunna ordna något medan jag är här, idéer?? Sen måste jag ha något att göra i höst också. Jag tror att jag ska plugga mer ekonomi och isåntfall civilekonomprogrammet vilket man kan läsa i Stockholm, Lund, Linköping, Jönköping, Växjö och Umeå. Inget av de tre sista alternativen låter så lockande och egentligen inte det första heller så då är det frågan om jag vill plugga i Lund eller Linköping. Jag vet inte om jag vill till någon av de städerna. Plus att jag ju först måste komma in på utbildningen och gärna hitta någonstans att bo också. Just nu trivs jag så bra i Innsbruck att jag inte alls har någon lust att planera för vad jag ska göra när jag inte får vara kvar här längre heller så planerandet går väl sådär kan man säga, Jag hoppas på att jag får en upplysande idé dom närmaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker att du ska stanna så nästa Sthlm och Södertälje som möjligt! Eller bara där du känner att du vill gå.

Finns det ingen möjlighet att du kan jobba/plugga ngt annat i Innsbruck i ett år till då?

2009-02-23 @ 12:03:27
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0