Framtidsplaner

Jag ägnade rätt mycket tid förra veckan åt att fundera på vad jag ska plugga för nånting i vår för i onsdags var ju sista dagen att söka. Jag var rätt inställd på att det skulle bli ekonomi, men inte så säker på att det var det som jag verkligen ville. Några dagar innan sista ansökningsdagen ändrade jag mig dock, så det blir ingen ekonomi. Istället har jag sökt Internationella relationer i Malmö. Jag tror att det är lite åt statsvetenskapshållet. Det lät i vart fall intressantare än civilekonomprogrammet. Jag hade definitivt inte tänkt att jag skulle plugga i Malmö, det känns långt ifrån som en självklar studentstad, men eftersom jag hittade en utbildning där som jag ville gå så blir det så. Just nu försöker jag hitta någonstans att bo i Malmö också och det verkar inte vara det lättaste, finns få studentbostäder till många studenter så är det nån som har en bra idé?


Kommentarer
Postat av: Kristina Rönnmark

Jag har en faster i Malmö som är med i EFS-kyrkan Betania. Ringde till henne och hörde mig för om bostad. De hyr ut lägenheter som hör till Betania men det är lång kö. Hon skulle hålla ögonen öppna i alla fall.

Hälsn Kristina

2009-04-20 @ 21:53:42
Postat av: Josefine

Snylta in dig hos släkten? Jag har inte så stor koll på Malmö, men om du inte hittar nån studentbostad kanske du kan kolla på blocket.

2009-04-21 @ 19:49:58
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har inte heller speciellt stor koll på Malmö, men Blocket kan säkert vara värt ett försök

2009-04-22 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0